Hier heb ik antwoord op je vraag:

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090410121218AAuY2if

Geplakt:

I would prefer to know where to battle them not catch them and please no web sites.

Happiny- Route 210 South Pokemon Breeder Kahlil
Probopass- Route 208 Hiker Alexander, Route 210 North Ace Trainer Ernest
Elekid- Route 210 South Pokemon Breeder Kahlil

Succes :)

Toegevoegd na 1 minuut:
I would prefer to know where to battle them not catch them and please no web sites. = Ik zou graag willen weten waar ik hem kan bevechten, niet vangen. En geen website's graag.

Toegevoegd na 2 minuten:
De battlers zijn dus, voor als het niet duidelijk is,

Breeder Kahlil en Trainer Ernest.

Veel plezier.