Alterbatief "schietobject" voor marshmallow gun

Als je niet weet wat het is moet jr maar erns op youtube kijken.
Maar in amerika gebruiken ze minimarshmallows. Weet iemand een alternatief hiervoor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Áls je als vragensteller het idee hebt dat mensen niet weten wat een marshmallow gun is, is het wel zo netjes en handig als je zélf even een YT filmpje of een link daarheen plaatst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja sorry lukte niet

Antwoorden (3)

Ruitspek misschien....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Popcorn
Besjes
Kokindjes

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar in Nederland zijn ook mini marshmallows te koop hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die mini-marshmellows liggen inderdaad gewoon in de supermarkt. Bij de cacao e.d. (voor in de warme chocolademelk)

Misschien kun je een spons in kleine stukjes knippen.
Die klemmen er dan goed in terwijl ze er toch weer makkelijk uit kunnen.

Ik maakte vroeger als kind een eikelschieter, dat ging ook erg hard (is pijnlijk overigens)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe maakte je die dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die eikelschieters?