Wij hebben een competitie met poolen. Er blijven er 3over nr 1 speelt tegen 2 en 2 wint,nr: 2 speelt nu tegen nr 3 en nr 3 wint.Wie heeft er gewonnen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hangt er van af wat jullie hebben afgesproken. Nummer 2 speelt 2 potjes en de overigen maar 1. Zeg dat je bij winst 1 punt krijgt dan heeft nr1: 0 punten, nr 2: 1 punt en nr 3 heeft 1 punt. Dus moet nr 3 nog tegen nummer 1 spelen. Als hij (nr 3) die verliest dan staat het weer gelijk en moet je opnieuw een kleine competitie gaan beginnen. Dan moet er uiteindelijk een winnaar komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voor een eerlijk resultaat zullen 3 en 1 ook nog tegen elkaar moeten spelen. Als 3 dan wint, heeft 3 twee keer gewonnen en wint de pot. Als 1 wint, hebben allen een punt en zul je nog een ronde moeten spelen, of iets slims gaan doen met 'doelsaldo' of zo.