hoe kan je monopoly VAN DAM TOT DOM EDITIE zo snel mogelijk af spelen?

Want het spel duurt echt lang kan je ook iets veranderen aan het spel waardoor het korter word?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Als wij geen zin meer hebben en het snel uit willen laten gaan verdubbelen we alle bedragen die betaald moeten aan de bank of aan een andere speler.De inkomsten laten we gewoon zoals ze zijn.Dan moet er veel worden betaald met weinig inkomen dus ben je sneller failliet.En je hebt toch een winnaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord

Andere antwoorden (5)

deel alvast alle straten op voordat je begint ! dat scheelt al zeker een uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verklaar je zelf failliet als je er genoeg van hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe dat je op iedere straat huizen en hotels mag bouwen zonder dat je alle straten van dezelfde categorie hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij leggen de straten op zijn kop en dobbelen om de kaartjes. Je bent dan direct in het spel en je kunt gelijk huizen en hotels kopen als je een hele staat hebt (al dan niet geruild)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij stoppen gwn als we het moe zijn en tellen dan wie op dat moment nog het meeste geld overheeft is de winnaar.