wat is een klinker bij tafelvoetbal?

als we in de pauze zitten, zijn er altijd een paar gasten aan het tafelvoetballen. en dan ineens roepen ze klinker!
dus mijn vraag is, wat is dus een klinker bij tafelvoetbal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.6K

Het beste antwoord

de bal komt terug uit het doel
als je der 1 krijgt is het zwaar irritant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een klinker is de bal zo hard het doel inschieten, dat hij er weer uit komt.
Een klinker is 2 punten waard, en dan word er verder gespeeld met dezelfde bal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een klinker is een doelpunt die vanuit het doel weer terugkomt in het veld