Waar kun je de _ds_menu dat en Moonshell downloaden voor op je sd kaart?

Ik zoek ergens een website of link waarop ik de bestanden kan downloaden voor mijn ds die je nodig hebt om de spelletjes te kunnen spelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Je kan the pirate bay proberen ik weet niet wat je precies zoekt Dus link is in de bron van de site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk achterop je kaartje, daar staat de naam van je fabrikant. Ga naar de site van deze fabrikant en je vindt daar vast en zeker na enig speurwerk de software die je op je kaartje moet zetten.