Ik vindt dit een vraag,die persoonsgebonden is,en dus niet te beantwoorden.Er zal alleen een goedbedoeld advies gegeven kunnen worden.

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou persoonlijk kiezen voor de Android.
Dit vanwege het feit dat ik minder thuis ben in het Apple / Mac gebeuren en Google op internet heeft bewezen goeie apps te hebben (Calender, Gmail, Docs).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit heeft geheel te maken wat je thuis gebruikt en waar je van houdt.

Zelf kan ik niet wachten op de nieuwe generatie Android. Dit omdat ze native samenwerken met Google. Als jij in jouw telefoon een contact toevoegd dan zie je die binnen enkele seconden ook in jouw Gmail verschijnen.

Zelf heb ik een Mac en pc thuis staan, maar mijn Mac is meer voor huiswerk/studie. De Iphone werkt er goed mee samen maar ik houd van een toestel met knoppen omdat ik er sneller mee overweg kan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk voor de gein eens op http://www.jouwmobiel.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even een toevoeging. Aangezien het hier over Android gaat mag ik aannemen dat Google een belangrijk onderdeel vormt in uw leven.

Nou is de link geen antwoord op wat voor toestel u nu moet aanschaffen maar het kan er wel voor zorgen dat uw huidige toestel nog even meekan. Zodat u kan sparen of kan wachten tot het toestel goedkoper wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon kopen wat jij denkt dat voor jou het meest geschikt is.Goeie raad is soms duur!