Behoud je je gegevens/ranking als je een nieuwe cd rom koopt van hetzelfde spel voor ps3?

Bijvoorbeeld als je level 50 bent met fifa of cod ofzo, ben je bij die nieuwe cd ook weer level 50. ( met hetzelfde spel)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, op de disc wordt niks opgeslagen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Haal de disc maar uit je PS3, dan kan je nog steeds de savegames inzien in het ps3-menu.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, Bedankt.
Ja, dit hou je gewoon. Dit soort dingen worden vaak opgeslagen op je ps3 systeem of op je psn account en niet op de disc.