Wii fit 2P Jogging hoe aan sluiten?

Ik heb Wii fit maar hoe kan je met 2 spelers joggen?
ik heb wel 2 afstandbedieningen maar hoe verder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Volgens mij, kan je met de Wii fit maar met 1 speler alles doen.
Wil je een andere speler laten spelen dan moet je weer helemaal naar het begin terug om daar een andere speler te controleren.

De wii fit houd voor elke speler de conditie gegevens bij, dus vandaar dat hij maar 1 speler tegelijk aankan.

selecteer je een andere speler dan houd hij daar de gegevens van bij.

Dus zover ik weet kun je niet met 2 spelers tegelijk wii fitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan wel. je moet volgens mij gewoon 1 en 2 inhouden op de 2e afstandsbediening, want dan gaat ie zoeken naar je wii. Ik weet niet meer precies maar ik heb het een keer gedaan met 2 spelers.
erg grappig