hoe kan dit?

ik heb een aantal spellen voor de xbox gedownload,
van de map vuze downloads zette ik ze op een usb stick.
toen ik hem in de xbox stak, kon ik het niet openen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zo makkelijk gaat dat niet bij de xbox (neem nu aan dat je het over de xbox 360 hebt) sowieso moet de xbox je game verifiëren voordat hij het spel opstart. Als de matches niet overeenkomen met de dvd en wat het zou moeten zijn start hij het spel niet op. Een gedownloade game op een USB stick gaat dus niet werken omdat de xbox een dvd moet kunnen lezen (gaat niet op voor gedownloade arcade games via de marketplace maar das een ander verhaal)

Brand het eerst op een dvd, maar onthoud wel dat je een omgebouwde xbox moet hebben en niet je gewone xbox gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord boven mij, weet wel dat je geen contact kan maken met X-Box live met een omgebouwde X-Box en dat de garantie eraf is