Is er een andere cheat voor GTA 4 parachute?

Niet van gay Tony

Toegevoegd na 2 minuten:
Of een geheime plek?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Gewoon ff op google zoeken: gta iv parachute cheat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat 'moet' jij dus zoeken/weten.
Nee, de parachute is helaas pas in de Ballad of Gay Tony toegevoegd voor de missies die je moest doen. Wat je misschien ook wel gemerkt hebt is dat het 'plafond' van de game in TBOGT hoger is dan in de standaard.

"In The Ballad of Gay Tony kom je de parachute als eerste tegen in de missie High Dive, gegeven door Yusuf Amir. Hierna wordt de parachute in verschillende missies gebruikt, met als meest opmerkelijke de missie Blog This! van Tony Prince. Hierin zal de speler er iemand mee moeten zien te redden, nadat hij hem zelf uit een helikopter heeft gegooid. Ook wordt de parachute gebruikt als begin van de Triatlons, en natuurlijk als hoofdonderdeel bij de vijftien base jumps. Nadat alle sprongen gehaald zijn komt er in Luis' appartement een parachute te liggen, welke altijd gebruikt kan worden."