Wat is Quickscopen?

laats hoor ik het hier vaak... het heeft vast iets met een scoop te maken in een of ander FPS

wat is dat quickscopen nou?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

In een FPS loop je rond met een sniper. En dan schiet je of zonder je scope (vizier) te gebruiken (no-scope) of door heel snel en kort je scope te voorschijn te laten komen (quickscope). Er wordt vaak gediscussieerd of dit wel talent vraagt of of dit gewoon op geluk gebaseerd is.

Het spel waarin dit vaak gedaan word is Call of Duty: modern warfare (1 & 2). In Call of Duty: Black ops gaat het quickscopen niet goed omdat treyarch dit niet wou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vieze noobs die "aimbot" hebben, of heel goed kunnen schieten met een sniper. Dan klikken ze bv. 1tikje op de rechtermuisknop, zodat ze ongeveer zien waar ze moeten richten en dan hebben ze al geschoten, kijk maar eens op youtube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, ik kan ook quickscopen zonder aimbot hoor ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Quickscopen heeft niks met bots te maken, je kan het prima zonder doen, beetje oefenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent gewoon jaloers dat jij het niet kan dus zeg je dat het met aimbot gaat. Er zijn gewoon skills voor nodig
Dat is in een computer game.
Je hebt een sniper rifle en dan richt de en binnen een halve seconde moet je schieten.
De bedoeling is dus zo snel mogelijk te schieten.
Dit is niet de beste manier om een hoge score te krijgen want je schiet vaak mis en assault rifles zijn makkelijker te bedienen.
Je kan wel een hoge score halen als je hier goed in bent maar dat vergt veel oefenen.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.