De xbox 360 ondersteund een aantal type aansluitingen.

Zo worden de volgende formaten ondersteund:

Composiet
HDMI
VGA

Het meest beste is om een monitor met HDMI aansluiting aan te schaffen omdat die het beste beeld en hoogste resolutie geeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Praat je over heel oude monitoren, dan kun je composiet of scart gebruiken via de analoge uitgang.

Praat je over nieuwere monitoren, kun je voor HDMI kiezen of die eventueel van een HDMI-VGA kabel voorzien.

Denk bij aanschaf aan enkele details. Ga je het geluid via een hoofdtelefoon of audioset regelen, of wil je speakers in de monitor? In dat laatste geval is het handig om ook even te kijken of je het volume gemakkelijk aan kunt passen.

Hoewel de snelheid van een monitor over het algemeen een stuk beter is dan van een TV, loont het om voor een model te gaan met een zo laag mogelijke input-lag.