Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik spellen spelen vanaf een externe hdd met een hardware matig omgebouwde wii?

wii heeft firmware 4.3 en serienr LEF 1108

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet dit programma downloaden: ''wii backup manager'' Dan moet je de harde schijf aan de computer aansluiten, vervolgens start je het programma, met het programma kan je je wii spellen beheren en dus ook op de hdd zetten. Ook moet je het channel: ''Cofigurable USB Loader'' downloaden en op je Wii installeren. Dan kan je de hdd aanstuiten in de linker aansluiting van de wii(dit is erg belangrijk) dat is tevens de grootste aansluiting. Dan start je je wii en open je het channel: ''Configurable USB Loader'' of je gaat naar ''Homebrew channel'' en opent '"Configurable USB Loader'' vanaf daar...... Dan zou de wii je games moeten herkennen en afspelen. Mocht je niet eens homebrew channel hebben dan kan je geen hdd gebruiken voor zover ik weet.
Ik hoop dat je er wat van snapt, anders: bekijk de bronnen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding