k heb een Playstation 5 gekocht, ik weet mijn wachtwoord niet meer. Mijn emailadres is gehackt, hoe los ik dit op?

Ik heb een Playstation 5 gekocht, ik weet mijn wachtwoord niet meer. Mijn emailadres is gehackt. Iemand een idee?

een maand geleden
TurfGraver
een maand geleden
Nieuwe account aanmaken?
Raggie001
een maand geleden
Dan raak ik alles kwijt helaas, ik bel ze even. Thanks!
LeonardN
een maand geleden
Ik ben bang dat Playstation(Sony) weinig voor je kan doen als jij niet bij je opgegeven mail kan. Dus ik zou vooral proberen om je mail te herstellen.
Raggie001
een maand geleden
Je hebt gelijk, spijtig. Ik ga mijn best doen! Bedankt!

Geef als eerste antwoord