Hoe moet je je beelden opnemen op je Xbox 360?

En dat op een USb-stick zetten ofzo, zodat het op youtube kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

als je de xbox op een lcd tv aansluit en er een camcorder voorzet kun je opnemen,anders moet je dit met een hd recorder doen die al op de tv is aangesloten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sommige spellen hebben die feature ingebouwd, zoals H.A.W.X of Just Cause 2. Voor titels waar dat niet mogelijk is, zul je een extern syteem moet hebben dat de beelden opneemt, zoals een capture card voor je pc of een losstaande hd/dvd recorder.