Kun je gratis internetten met de nieuwe Xbox 360 Slim?

De nieuwe Xbox 360 slim heeft WiFi ingebouwd.
Houd dat in dat je gratis kunt internetten met draadloos internet

Toegevoegd na 23 uur:
Kun je ook gratis internetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

via je eigen verbinding inderdaad
je betaald een standaard bedrag voor de verbinding hoeveel pc of xboxen je er aan hangt is aan jouw
daar betaal je niet extra voor tenminste niet aan de provider
als xbox sites een of andere dienst aanbiedt zul je daar wellicht wel voor moeten betalen maar gewoon surfen kost nix ,..extra
13 jaar geleden
Als je met je xbox bij de MacDonalds gaat zitten kan je idd gratis internetten.
Of als iemand bij jou in de buurt een onbeveiligd netwerk hebt.