wat was dit voor speelgoed?

Toen ik klein was had ik een soort van geel en rood computertje met allemaal kleine lampjes aan de zijkant . En daar moest je dan van die grote vellen in doen waar plaatjes opstonden . Dan had je bijvoorbeeld een kaart van een circus en dan zag je allemaal voorwerpen en dan stond erbij wat het voor voorwerpen waren

5 jaar geleden
2.2K
Amadea
5 jaar geleden
Het doet mij denken aan Electro. Alleen was dat in mijn kindertijd nog geen computer, maar moest je met stekkertjes het voorwerp op de speelkaart met de juiste naam verbinden en als dat goed was ging het lichtje branden.
pauls
5 jaar geleden
dankjewel dit was inderdaad wat ik bedoelde

Antwoorden (1)

Gezien https://img.tweedehands.nl/f/normal/375855867_2-electro-laptop-kinderlaptop.jpg zal het inderdaad toch Electro betreffen (zie mijn reactie), maar dan Electro Laptop geheten. Dus een modernere versie van het oude spel.