Wanneer komt professor Layton 4 uit in het Nederlands?

Ik vind het zelf altijd wel prettig om het spel in het Nederlands te spelen, dus daar wacht ik ook op, maar nergens (waar ik heb gezocht) wordt aangegeven wanneer dat nou is en of die nou wel of niet uit is. Ik zou graag een antwoord hebben want ik kan niet wachten om hem te kunnen spelen..

Weet jij het antwoord?

/2500

Op Wikipedia staat alleen dat de volgende professor Layton uitkomt eind 2011 of in 2012. Het is dus logisch dat je het niet kan vinden: er is nog geen release datum. Er is wel bekend dat er nog minimaal 4 games komen en ook een film!

Bronnen:
wikipedia

Het is gebruikelijk dat de Professor Layton-spellen in de herfst uitkomen, dus verwacht Professor Layton and the Last Specter - zo luidt de Amerikaanse titel - in de maanden september tot november in Nederland. Gezien de toegenomen populariteit van de serie in de afgelopen jaren en het feit dat deel twee en drie vertaald zijn naar het Nederlands, kun je ook ditmaal een Nederlandse versie verwachten. De definitieve Europese titel is nog niet bekend en daarmee moeten we voorlopig ook nog even wachten op de Nederlandse titel en releasedatum.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100