Wanneer komt professor Layton 4 uit in het Nederlands?

Ik vind het zelf altijd wel prettig om het spel in het Nederlands te spelen, dus daar wacht ik ook op, maar nergens (waar ik heb gezocht) wordt aangegeven wanneer dat nou is en of die nou wel of niet uit is. Ik zou graag een antwoord hebben want ik kan niet wachten om hem te kunnen spelen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is de engelse of japanse titel van het spel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hetzelfde als het goed is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, nee, ze hebben altijd een vervolg titel. Professor Layton en de doos van Pandora, professor Layton en de verloren toekomst...

Antwoorden (2)

Op Wikipedia staat alleen dat de volgende professor Layton uitkomt eind 2011 of in 2012.
Het is dus logisch dat je het niet kan vinden: er is nog geen release datum.
Er is wel bekend dat er nog minimaal 4 games komen en ook een film!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De titels die nog verwacht worden zijn:
- Professor Layton and the Last Specter
- Professor Layton and the Mask of Miracle
- Professor Layton (deel zes) - Professor Layton vs. Ace Attorney De laatste titel maakt geen deel uit van de canon. Er komen ook nog een animatiefilm en een live-action film uit.
Het is gebruikelijk dat de Professor Layton-spellen in de herfst uitkomen, dus verwacht Professor Layton and the Last Specter - zo luidt de Amerikaanse titel - in de maanden september tot november in Nederland. Gezien de toegenomen populariteit van de serie in de afgelopen jaren en het feit dat deel twee en drie vertaald zijn naar het Nederlands, kun je ook ditmaal een Nederlandse versie verwachten. De definitieve Europese titel is nog niet bekend en daarmee moeten we voorlopig ook nog even wachten op de Nederlandse titel en releasedatum.