is er een manier om me xbox one rechtstreeks aan te sluiten om me laptop zonder te streamen?

5 jaar geleden
1.8K
LeonardN
5 jaar geleden
Nee. Of je laptop moet een HDMI-ingang hebben. En er zijn maar een paar laptops in de wereld die dat hebben.
popeye
5 jaar geleden
ik heb een hdmi aansluiting erop
LeonardN
5 jaar geleden
Dat is echter een HDMI-uitgang, die kan je dus aansluiten op een TV, NIET op een apparaat welke signaal uitstuurt.
popeye
5 jaar geleden
maar de xbox one heeft zowel een hdmi ingang als een hdmi uitgang
LeonardN
5 jaar geleden
Het gaat om je laptop. Die heeft een uitgang. Echter wil je daar een Ingang. Al had de Xbox 100 in en uitgangen.

Antwoorden (1)

Nee, hoogstwaarschijnlijk niet. Met een Desktop i.c.m. een elgato kaartje zou dit kunnen. Maar dan nog zijn die niet goedkoop