op EA kost NHL 09 voor de PC 10 euro. Weet iemand er ook een voor minder? Zie meer tekst...

Het liefst natuurlijk gratis maar dan wel legaal anders word de vraag ALWEER weggehaald.......

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je echt gratis wilt, dan kun je hem in de winkel kopen en dan de software op je pc zetten. Even de crack downloaden en dan de game weer terug brengen naar de winkel. Je kan dan zeggen: '' Het spel deed het niet op mijn pc ''.

Andere optie (kost wel geld). Koop hem op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk op eBay of marktplaats. Misschien zijn er wel mensen die hem gratis wegdoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Betaal gewoon die 10 euro. Daarmee steun je de makers, zodat ze weer nieuwere spellen kunnen maken 