Waarom werkt mijn Wii niet meer?

Als ik mijn Wii aanzet, dan brandt het lampje gewoon groen. Alle kabels zitten erin, maar op de TV, zegt hij dat er geen signaal is gevonden. Ook op een andere TV doet hij het niet. Ook de HDMI kabel werkt. Toen heb ik een speciaal verlengblokje besteld, omdat ik dacht dat het aan de HDMI kabel lag, maar nog steeds doet hij niks. Ook de geheugenbatterij die erin zit werkt gewoon, maar op een of andere manier connect hij niet.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K
LeonardN
6 jaar geleden
Wii heeft geen HDMI, bedoel je een Wii U?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" Wii heeft geen HDMI, bedoel je een Wii U?"
Ik denk dat hij via dat 'speciale' verlengblokje toch HDMI uit kan met die Wii
LeonardN
6 jaar geleden
Heb je dan ook gewon geprobeerd de Wii via de tulpjes/scart aan te sluiten? https://gbatemp.net/threads/wii-rgb-scart-cable-with-wii-u.371746/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Inderdaad via dat speciale verlengblokje, de kabel ervoor deed t niet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ook via scart geprobeerd

Antwoorden (1)

Probeer het eens met een andere monitor/tv of een andere HDMI ingang. Als het dan nog niet werkt, probeer je probleem iets beter te omschrijven. Zie je bijvoorbeeld kort beeld en wordt het daarna groen, of zie je helemaal niks? Ik hoor graag van je
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er komt helemaal niks in beeld. Ik heb meerdere tv's en hdmi ingangen geprobeerd, ook via andere kabels. Er staat gewoon dat er geen ingangssignaal wordt herkend (op het beeldscherm) en de wii draait wel gewoon.