Waar kan ik goedkoop een Playstation 4 vinden?

Ik hoor graag van jullie!

Toegevoegd na 50 seconden:
En wat zijn leuke games daarvoor?

Het is voor een cadeau!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_sony-playstation-4-slim-500-gb-1472861.html?channable=e7630.MTQ3Mjg2MQ&rbtc=%7C%7C%7C%7Cp%7C%7C&gclid=CjwKEAiAvs7CBRC24rao6bGCoiASJABaCt5DZiD1hcYiWvQBSTd3-DMLZmTxpFT7o99ej02ZmGsbyBoCzKvw_wcB&gclsrc=aw.ds http://www.gamekings.tv/
Ritsuka
7 jaar geleden
Voor een leuke game kun je het beste bij de persoon in kwestie zijn, ligt er maar net aan waar hij/zij van van is
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
The last of us remastered vind ik persoonlijk het beste spel momenteel. Op internet kan je wel goedkope aanbiedingen vinden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wil je trouwens zo goedkoop mogelijk een nieuwe ps4 kopen dan kan je het best op een vergelijkingswebsite kijken zoals beslist.nl. Die geeft alle prijzen aan van verschillende websites, waar je vervolgens kunt kijken welke het goedkoopst is.
dudemeister
7 jaar geleden
new @ Bart Shit €228
Gamemania; Best Buy; Cex - daar zijn ze 2de hands - met garantie
dus daar varieeren prijzen kijk op de sites
games is afhankelijk van smaak oa Gta5 is goed spel Last of Us idd topspel. Kijk daar ook voor bij de 2ehandswinkels
suc6

Antwoorden (1)

Om er achter te komen waar je (in Nederland) een nieuw exemplaar voor de laagste prijs kunt aanschaffen, kun je het beste gebruikmaken van de Pricewatch van Tweakers.net

https://tweakers.net/product/324445/sony-playstation-4/

Hier vind je welke (web)winkel in dit geval het goedkoopste is.