hoe kan het dat mijn playstation geen verbinding kan maken met het playstation network?

Ik heb NAT-Type 3, het lukt niet om die te veranderen, maar als ik wil inloggen bij het playstation network, staat er iets van dit:
fout bij het ophalen van ip-adres.
ook valt het internet vaak weg onder het online gamen.
playstation is verbonden via draadloos internet.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb NAT-Type 3, het lukt niet om die te veranderen, maar als ik wil inloggen bij het playstation network, staat er iets van dit:
time out bij het ophalen van ip-adres.
ook valt het internet vaak weg onder het online gamen.
playstation is verbonden via draadloos internet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit heb ik bij mjin oude router ook eens gehad. Je moet de poorten forwarden waar de PS3 gebruik van maakt.
Gebruik daar deze site voor, om te zien hoe dit moet. Eerst kies je je router, dan kies je voor Playstation Network, en dan krig je precies te zien wat je moet doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke site??
ik heb eerst bijna alles geprobeerd om dat nat type te veranderen, maar dat werd niks, en nu krijg ik steeds die time out van ip ofzo....
en aan de klantenservice van kpn heb je ook niks
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O, sorry, vergeten de bron erbij te zetten, stom van me. Bij deze: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm
heb je meerdere routers achter elkaar staan die geven ook vaak dit soort vreemde berichten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb 1 router, dat is een KPN experia box. ik heb gelezen dat er veel meer mensen zijn die daarmee een probleem als dit hebben, maar eigenlijk weet bijna niemand hoe het opgelost kan worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik had een maand gelden ook een kpn experia box ben inmiddels overgestapt naar upc en heb geen verbindingsproblemen meer met mijn mac bij mij had ik dus ook een probleem met de kpn box nu ik upc heb heb ik nergens meer last van ik ben bang dat het dus licht aan de experiabox of zet eens een router achter de box en probeer dan de playstation met de nieuw router te verbinden en kijk eens of het dan wel lukt die kpn boxen geven altijd zo veel problemen.
verder weet ik eigenlijk ook niet waar het aan licht