Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe syngroniseer ik mijn gta voortgang ?

ik heb vorig jaar een ps4 gekocht met gta 5. natuurlijk meteen begonnen met spelen maar omdat mijn vrienden nog geen ps4 hadden ben ik doorgaan spelen op ps3. maar nu ik weer mijn ps4 aan sluit heb hij alle voortgang niet gesyngroniseer hoe kan ik dit veranderen. zodat ik de auto's en monny's ook op ps4 heb

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.psx-sense.nl/180173/hoe-je-gta-online-profiel-over-te-zetten-naar-de-ps4/ Maar dat gaat dus over online, ik weet niet of je offline bedoelt en of dat ook meegaat dan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
online
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je, je account al over hebt gezet op de ps4 en je bent daarna door gaan spelen op de ps3 kan je het niet meer over zetten....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat kan je hier lezen:
http://www.psx-sense.nl/180173/hoe-je-gta-online-profiel-over-te-zetten-naar-de-ps4/

Toegevoegd na 1 minuut:
Belangrijk om te weten
Als je je account vanaf de PS3 over wilt zetten moet je Social Club account aan je PSN account gelinkt zijn op beide platformen.
Als je je account vanaf de Xbox 360 over wilt zetten moet je Social Club account gelinkt zijn aan je Xbox Live account evenals aan je (PS4) PSN account.

(Hier het antwoord:)

Het overzetten
Start GTA V op de PlayStation 4 en login op het PSN.
Ga naar GTA: Online via het personage selectiewiel of via het menu.
Je krijgt hier de optie om je GTA: Online personage en progressie data over te zetten.
Eenmaal voor de transfer gekozen zullen je personage, je progressie data, in-game geld, RP, rank en vroegere personages getoond worden. Als je op zowel de PS3 als Xbox 360 transfer data hebt, zul je kunnen kiezen voor één van de twee platformen waarvandaan je de content wil overzetten.
Als de transfer in orde is zul je een personage kunnen kiezen en GTA: Online kunnen betreden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat gaat vgm niet meer om alle modded accounts tegen te gaan zodatt ze meer sharkcards kunnen verkopen :/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het gaat waarschijnlijk niet omdat ze dan de modded acounts terug kunnen haalen maar ook omdat je op ps4 veel dlc's heb die de ps3 niet ondersteunt en dus je opslag gegevens ook niet denk ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit kan helaas niet meer. Indien je al een keer gesynchroniseerd hebt, is het niet mogelijk om dit nog een keer te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding