Hoe weet je dat je wireless headset van de playstation 3 het doet?

Ik heb dus een wireless headset gekocht voor de playstation 3 maar als ik praat hoor ik mijn stem niet nu hoor dit nou of niet nu is mijn vraag dus hoe weet je dat je wireless headset het doet van de playstation 3?

Alvast bedankt

Toegevoegd na 58 minuten:
Kan iemand please antwoord geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je gaat maar randapparatuur instellingen en zoekt je headset
Als je verbinding hebt moet je even kijken naar geluidsinstellingen.
Daar staat er invoer en uitvoer
Daar moet allebei de naam van je headset staan.

Als die aanstaat en verbonden is zie je het daar.
Mocht je bijvoorbeeld willen kijken f hij in de game doet: bijv call of duty: dan staat je naam er als je praat