Kan een PS4 geluid krijgen van een monitor zonder luidssprekers?

Hallo, ik had een vraag over deze monitor: https://www.bol.com/nl/p/philips-223v5lhsb-monitor/9200000015467650/

Bij de specificaties staat dat er geen luidssprekers in de monitor zitten. Dus stel ik sluit deze monitor aan op een PS4 heb ik dan wel goed geluid?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Nee, een PS4 is een geluidcreërendapparaat en een monitor niet. Een monitor kan wel geluid ontvangen van een PS4 en dat doorgeven als er boxjes opzitten.

"Dus stel ik sluit deze monitor aan op een PS4 heb ik dan wel goed geluid?"

Dan heb je hele goede stilte. Een monitor met boxen of een TV is dus wat je zoekt, als alternatief kan je een headset gebruiken (handig als je veel online gamet) dan komt het geluid door de koptelefoon van de headset.