Welke ps4 kan ik het best kopen?

Ik ben van plan een ps4 te kopen. Ik heb een beetje gezocht en ik zag verschillende ps4's: voordeel bundels, verschil tussen opslag en verschil in processor. Wat is de beste keuze? wel of geen voordeel bundel, heb je 1tb nodig of heb je aan 500gb genoeg(Ik ben van plan veel verschillende spellen te kopen), is die betere processor nodig?

mvg

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als je van plan bent veel verschillende spellen te kopen, is de 1TB een betere optie. Waar je wel rekening mee moet houden is dat de 1TB versie een van de oudere modellen is en dus ook een oudere processor heeft. Als je niet naar de prijs kijkt en optimaal wilt gamen raad ik aan om een 500GB versie te halen en handmatig de 500GB harde schijf voor een 1TB SSD vervangt.