Mijn Playstation pakt mijn USB niet, wat moet ik doen?

Hallo allemaal. Ik heb de All you Need is love kerstspecial gemist. Die heb ik dus gedownload en op mijn computer gezet. Op mijn computer kan ik deze kijken maar ik wil m graag op mijn TV zien, daardoor ik wil ik hem eerst naar de Playstation zetten met een USB. Nu zit het op mijn USB maar mijn Playstation 3 herkent mijn USB niet. Ik sta op 'Video' en er komt nergens een USB te staan. Ook bij foto's of muziek zie ik nergens een teken dat de playstation mijn USB herkent. Wat moet ik nu doen? Ik wil m graag snel kijken! Moet ik iets instellen ofso? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.9K
Ritsuka
8 jaar geleden
Kijk ook even welk bestandstype het is, Playstation kan niet alles aan. Als USB werkt (FAT32 maken zoals MrTomaat zegt), dan zie je deze onder video en dan druk je op driehoekje en dan selecteer je 'weergeven' of zoiets. Dan zie je wat er op staat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ritsuka Dat probleem is er idd ook nog. MKV wordt bijv NIET door PS3 gelezen.
Ritsuka
8 jaar geleden
Kun je trouwens wel makkelijk omzetten met vlc media player, kwam ik vandaag achter.

Antwoorden (1)

Playstation 3 kan geen NTFS geformatteerde USB-sticks of harde schijven herkennen. USB als FAT32 formatteren en dan kan deze wel gelezen worden.

Toegevoegd na 16 minuten:
En dan moet je bestand niet te groot zijn, want FAT32 kan maar 4GB files aan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar ik heb eerst wel altijd films gezet op de playstation 3 en die deden het wel gewoon? Ik bedoel toen pakte mijn playstation 3 de USB wel. Maar nu komt er nergens een icoontje dat er een USB is aangesloten terwijl dat eerst wel altijd was. Maar okay, hoe zit het met de Playstation 4? Kan die deze USB van mij (64GB) wel vinden?
capthavoc
8 jaar geleden
heb je ook een andere usb stick geprobeerd ?
deze kan misschien defect zijn ?