Eerste lampje van Wii controller gaat niet aan, de andere drie wel, wat nu?

Eerst deed mijn controller het niet, heb hem opnieuw gesynchroniseerd door op het rode lampje van de controller te drukken, daarna op het rode knopje van de Wii en daarna op A gedrukt op de controller, maar hij wou niet aan. Toen ging ik opzoeken op internet wat ik nu moest doen en zonder dat ik iets deed gingen zijn lampjes knipperen. Ik drukte op A, en opeens gingen alle lampjes aan en bleven aan, maar de eerste niet. Die bleef uit. Er komt ook geen handje op het beeld. Terwijl de andere controllers het wel doen. Hoe moet ik verder? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de foto lijkt het wel of de eerste wel aanstaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat lijkt maar zo, ik dacht ook al van huh? Maar dat is dus door de andere lichtjes. Kijk maar naar je Wii controller, als je hem aan zet en hij de eerste controller/player is, is het lichtje ernaast ook nog een beetje verlicht.

Antwoorden (1)

haal eerst de baterij eruit en er dan weer in druk dan de 1 en 2 knoppen tegelijk ingedrukt tot ze blijven knippen op gegeven moment vallen of de lampjes uit of hij doet het gw
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het gedaan, maar nu begint hij enge ratelgeluiden te maken dus ik ben weggerend en nu ben ik bang voor hem haha hij is wel gestopt :O dit gebeurde ook met men furby bah
Ritsuka
10 jaar geleden
je controller begon te ratelen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ga er toch maar mee terug