Kan een hard disk van 250 (Xbox) in een Xbox 360 Slim 4GB?

Kan ik een hard disk van 250 GB in een Xbox 360 Slim 4GB stoppen? Op de website van Xbox staat dat de Xbox 360 Slim 4GB een interne flashgeheugen heeft, maar er staat niet aangegeven of je het geheugen kan uitbreiden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan alleen via een truc/hack/niet zoals MS het bedoelde manier.

http://www.myce.com/news/hack-your-old-xbox-360-hard-drive-into-an-xbox-360-slim-33667/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.youtube.com/watch?v=2NhALsgzR0M Kijk eens of die sleuf ook in je 4GB zit, dan kan het. Ik weet verder niet hoe het dan zit me account e.d.

Andere antwoorden (1)

Ik heb zelf een xbox 360 slim 250gb ik weet niet zeker maar volgens mij alleen als je hem ombouwt