waarom blijft bo3 vaak vast hangen op mijn ps3?

Ik heb zaterdag bo3 (black ops 3) gekocht op mijn ps3 (playstation 3) en het spel blijft dus super vaak vast hangen. Het is echt irritant :/ is er nog iemand die dat probleem heeft of weet als het te verhelpen is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het is niet te verhelpen. Het is een Old Gen spel die lopen vaak vast net als Advanced Warfare deed. BO3 is ook niet door treyarch gemaakt, maar door een andere maker. Dit veroorzaakt waarschijnlijk het probleem. Als je niet wilt dat ie vast loopt moet je hem voor next gen kopen alleen dan heb je natuurlijk ook een next gen console nodig.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zelden een vastloper gehad op mijn PS3 (60 GB FAT).

Andere antwoorden (1)

dan heb je nog maar heel weinig ruimte over prober anders spellen die je niet meer speelt te verwijderen want volgens mij crasht anders je PS3