Hoe moet ik gta 5 (op xbox 360) afsluiten en opslaan als ik met een missie bezig ben?

Als ik in een missie zit, weet ik niet hoe ik hem moet afsluiten. In plaats daarvan druk ik de schijf uit de xbox. Maar dan gaat al mijn voortgang failliet. En ik had nog een probleem, want ik kan niet op alle momenten tijdens de missie opslaan op mijn mobieltje in gta. Als iemand me kan helpen zou dat heel fijn zijn! Alvorens bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Weet je ook hoe je na een missie moet afsluiten bij gta 5? Ik haal normaal de disk er gewoon uit, maar dat lijkt me niet een handige oplossing. Ik heb een xbox 360. Bedankt alvast!

Antwoorden (2)

Je kunt tijdens een missie niet opslaan. Als je dood gaat heb je wel controle-punten, zodat je tijdens het spelen niet helemaal opnieuw hoeft te beginnen, maar om op te slaan en af te sluiten zul je de missie moeten uitspelen...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt toch je 'telefoon' pakken, naar 'job list' gaan, en als je 'job list' aanklikt dan krijg je de vraag om te stoppen.
Of bedoel je dit niet?