kan xbox360 slim battliefield 4 aan zonder lag???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor lag? Internetlag of beeldlag? Internetlag ligt aan je netwerk en internetverbinding (niet aan per se aan de snelheid). Inputlag ligt meer aan je tv/monitor.

Het beste antwoord

Dat is het voordeel van een console, die kan altijd het spel draaien.
Of je lag gaat hebben hangt vooral af van je internetsnelheid, maar als je geen inbelverbonding hebt moet dit geen probleem zijn.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het lichter ook aan hoeveel gb je nog op je xbox hebt staan want bf4 is een spel met veel gb.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zwaarder niet lichter.......