Is het slecht voor een spelcomputer om vaak te veranderen van tv?

Hij wordt hier in huis op meerdere plekken gebruikt waardoor de ps4 vaak versleept wordt. Ik snap dat het niet goed voor hem is maar is het ook slecht? Wordt ie er slechter van, beïnvloed het de kwaliteit?

8 jaar geleden
1.2K
dudemeister
8 jaar geleden
misschien een Playstation tv een optie Bronnen:
- https://www.playstation.com/nl-nl/explore/playstation-tv/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Werkt top! Ik kan PS TV echt aanraden!

Het beste antwoord

Een andere TV an-sich maakt voor de spelcomputer niets uit. Maar het verslepen dest te meer !
Kabels die telkens bewegen, plugjes en connectors waar steeds kracht op wordt uitgeoefend. De spelcomputer zal vast ook wel eens uit je handen glippen, of hard worden neergezet.

Allemaal niet onmiddellijk 'dodelijk' voor het apparaat, maar het bevordert wél de slijtage. Het apparaat is er nu eenmaal niet voor gebouwd om veelvuldig verhuist te worden.

Maar nogmaals: het losstaande feit dat 'ie steeds tegen een andere TV aan praat, dat maakt 'm niets.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helemaal mee eens. Overigens is het in- en uitpluggen van kabels in de TV ook niet fijn voor de TV. Je loopt risico's op draadbreuk en zelfs printbreuk.