waarom loopt mijn gta 5 vast?

Gta 5 loop vast?

Als ik gta 5 op de ps3 start dan krijg ik een zwarte beeld en loopt hij vast. Ik moet hem dan uitdoen via de stekker.
heel soms krijg ik een update te zien, ik download het dan, maar na een paar seconden krijg ik foutcode 403…
Andere games doen het wel!

Ik heb alles geprobeer, factory reset, stof vrijgemaakt, andere HDD, CD schoongemaakt. Van alles en nogwat.

Kan iemand me alsjeblieft helpen?
Ligt het mischien aan Rockstar?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Hoi Thom,

Foutcode 403 wijst normaal op een gevalletje ''access denied'' (Standaard HTTP foutcode) Het zou dus kunnen zijn dat jij op een of andere manier de Rockstar regels hebt gebroken, waardoor ze je toegang weigeren. Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar anders zul je contact met hen moeten opzoeken.

Het zou ook een tijdelijke fout kunnen zijn door bijvoorbeeld een update. Sony zal in dit geval wel snel een Patch hiervoor geven en kun je snel weer spelen.

Het derde geval, wat misschien nog wel het meest logische lijkt: Veel spellen ''raken in de war'' als je je ps3 connect met andere apparaten (zoals je PC). Probeer een keer je media server setup te enablen/disablen. (uit en daarna meteen weer aan helpt ook vaak) Kan zijn dat gta na dit 2/3x proberen ineens wel doet...

Hoop dat dit heeft geholpen, succes nog!
Gr. T