hoe kan ik zien of mijn ps3 controler oplaad?

Hij zit met een mini USB tot USB in een stekker en die in het stopcontact. Alleen er branden geen lampjes. Als ik die kabel in MN PC doe dan geeft het ook geen licht maar zegt de PC wel dat er wat aangesloten zit.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom niet gewoon in je PS3? Het rode lampje moet branden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Moet de ps3 aan staan of alleen in de stroom zitten?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Aan staan. Dat is wel irritant idd.

Antwoorden (1)

Als de rode lichtjes knipperen dan laadt die, maar als je hem op de ps3 oplaad en dan op de home button drukt dan zie je het op de beeldscherm