komt er voor de ps4 call of duty black ops2?

Komt er voor de ps4 call of duty black ops 2, zoniet komt er een keer call of duty black ops 3 uit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zonder call of duty 2 zal er nooit een 3e versie komen, dat is iets waar je zeker van kan zijn dunkt me ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er komt geen Black ops 2 voor ps4 zoals het er nu uitziet.
Maar er komt een nieuwe call of duty game in 2015 gemaakt door treyarch, en daar praten heel veel mensen over World at war 2

Het beste antwoord

Call of Duty: Black Ops 2 zal niet meer uit worden gegeven voor de PS4 omdat alleen het laatst uitgegeven spel wordt uitgegeven op een nieuwe console (in dit geval de PS4). Naar verwachting komt er in het najaar van 2015 óf Black Ops 3 uit, en zoniet (waarschijnlijk) World At War 2.