wat voor een harde schijf heb je nodig voor een ps3?

Ik ben een rookie op het gebied van spelcomputers. Maar ik wil voor sinterklaas een ps3 kopen, ik dacht zelf aan een 12gb ps3 die ik dan uitbereid met een losse harde schijf. Dus vroeg ik me af, wat voor een harde schijf heb ik nodig? en welke kunnen jullie mij aanraden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan niet uitbreiden. Je moet vervangen. Je kan dus ~50 euro besparen op een 500GB model.

Elke 2,5" SATA-schijf zou moeten voldoen.

http://tweakers.net/categorie/50/interne-harde-schijven/producten/#filter:PYzNCsIwEITfZc45JFpLzQMUPHjqUTyEdJWF9IckFLHk3d0ouJflm2-YHUscKfZMYYRFWsnzg73LvMxQPzksMYtzyf8TqV2k37SNwuqeNPCbYI3WgpE9XXmGFah7PYdMMcHuMPpc31QtmpOWk8nJvQRb_cWi0B1NbW0uwN5gOnPAvZTyAQ

Toegevoegd na 2 minuten:
Je moet ook nog even uitzoeken of je de hdd-bracket nodig hebt.