Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet de Xbox one elke dag 1 keer aangezet worden?

Ik heb gelezen dat de Xbox one elke 24 uur minimaal 1 keer aan moet worden gezet. Ik zou dat nogal raar vinden ivm vakanties enz.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er moet iedere 24 uur even verbinding met Internet gemaakt worden. Als jij een week de xbox niet aan doet betekend dat alleen dat je zodra hem wel weer aan doet even verbinding moet Internet moet maken (dit doet de xbox na instellen trouwens automatisch)

Dus nee, de xbox hoeft niet elke dag even aan gezet te worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed nieuws, dat hele plan is van de baan. Dus je kan gewoon van je One gebruik maken als je voor een tijdje geen verbinding hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar was ik niet van op de hoogte. inderdaad goed nieuws. Antwoord blijft hetzelfde. Nee je kan gewoon gebruik maken van je xbox en hoeft hem niet elke dag aan te doen
Nee dat hele concept is al weer tijden van de baan:

http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/microsoft-cancelt-drm-en-24-uurs-online-check-in-xbox-one/

Hij hoeft dus niet constant online te zijn (als ie aan staat) en hoeft niet elke 24 uur een check uit te voeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Was mij helemaal ontgaan, hadden ze (Microsoft) wel wat meer aandacht aan mogen geven want juist die DRM plannen zorgden ervoor dat ik zeker geen Xbox zou gaan kopen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding