playstation plus. werkt dat ook al hebben wij thuis 2mb ?

bij ons is het internet 2mb werkt dit dan wel goed op playstation 4 als ik daar een playstation plus abenoment voor heb of maakt dat niets uit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is echt bijzonder langzaam. Maar een PS+ abonnement is maar een maand toch? Je kan het proberen.
Overigens werkt PS+ altijd, de vraag is of de spellen die je erop wil spelen voldoende verbinding krijgen om fatsoenlijk te spelen.

Antwoorden (2)

Dit zou op zich moeten werken. Het beste wat je kan doen is via WiFi (geen kabel) op je laptop/tablet naar www.speedtest.net te gaan en daar een test te doen. De snelheid moet zeker boven de 256 kbit/s uitkomen, maar het liefst boven de 1mb.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar zijn die getallen op gebaseerd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb ergens zoiets gelezen in de Power Unlimited geloof ik. Kan het artikel echter niet online vinden. Corrigeer me maar als ik fout zit :)
Met 2mb/s zou playstation plus goed moeten werken.