Mijn ps3 doet het niet, wie kan mij helpen?

Ik zit gewoon te gamen en opeens valt mijn beeld weg.
Ik controleer alle kabels maar alles is goed. En als ik mijn controller wil verbinden met de ps3 dan blijven de 4 rode lichtjes knipperen.
Mijn ps3 maakt ook weinig geluid alsof er bijna niks daarbinnen aan de gang is. Ik hoor wel geluid maar weinig.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hardeschijf is helaas kapot. De reden kan zijn dat het te warm is geweest of dat er iets in is wat niet hoort.
Haal je ps3 uitelkaar, controleer je hardeschijf.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Ik ben naar een winkel geweest en ze zeiden dat het moest worden opgestuurt omdat ze niks hadden gevonden. Ik ga dan maar liever gebruik maken van mijn garantie die ik net gevonden heb.