zou ik deze headset ook kunnen gebruiken voor de playstation 4?

Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1
ik heb deze nog maar ga de ps3 verkopen en een ps3 kopen, maar wil graag deze headset blijven gebruiken. is dat compitabel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

In de ps4 controller zit een 3.5mm in gang voor coptelefoons. Dus als de headset een 3,5mm pin heeft ( gewoon een standaard pinnetje je net als bij oortjes) Werkt hij gewoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
deze headset maakt bluetoothverbinding met een soort usb dongel die je in de playstation plugt
En als hij niet die 3,5 mm Jack-plug heeft, zijn er ook verloopnippels te koop naar de grotere koptelefoon aansluiting ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een draadloze headset, dus je stopt een soort usb dongel in je PlayStation en je headset verbindt met je PlayStation
Op dit moment werkt dit type koptelfoon nog niet op de Ps4.
Sony stelt dat er tezijnertijd een update komt waardoor deze wel draadloos zou kunnen werken met de Ps4. Wanneer dat is is nog niet duidelijk.