Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een app wil downloaden zeggen ze dat ik moet betalen. Is dat normaal ?

Altijd als ik een app Die gratis is wil downloaden vragen ze mijn Apple id wachtwoord en Dan zeggen ze dat ik moet betalen . Is dat normal ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
847
Ritsuka
9 jaar geleden
nee, je moet een verificatie doen, dat is anders

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er staat niet dat je moet betalen. Maar door je wachtwoord in te toetsen bewijs je dat jij recht hebt op die gratis app. Zodra de verificatie plaats heeft gevonden kan jij de applicatie gewoon kosteloos downloaden.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Je moet inloggen zodat Apple weet dat jij het gratis product download. Dit om jouw gedrag te analyseren etc. Om zeker te weten dat jij het bent, moet je dus inloggen. Ook het downloaden van een gratis app wordt al een transactie gezien (er zijn veel apps die tijdelijk gratis zijn). Hoewel je de transactie doet, valt er alleen niets van jouw credit card af te schrijven omdat de app niets kost. Kost het wel geld, dan staat dit aangegeven en zal jouw creditcard wel worden belast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding