voor de xbox one betaal je 60 euro per jaar voor internet bij ps 4 niks, de xbox one is goedkoper dus
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De ps4 is dan goedkoper e
rubenotter is verkeerd,
ik weet niet hoeveel maar bij de playstation is het nu nieuw dat bij ps4 je moet betalen om online te kunnen voor ps3 hoefde dat niet en nu ook niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Xbox one: 60 per jaar
Ps4: 50 per jaar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Playstation heeft erg lage marges op haar Plus abonnementen (dat heb je nodig om met de PS4 online te gaan) waardoor iedereen rond de €50 zit. De marge op Xbox Live kaarten ligt veel hoger. Ik koop ze altijd op internet voor rond de €35. Dit zijn dan ook weleens buitenlandse codes (om de prijzen nog verder te drukken), maar het werkt over het algemeen erg goed.

Let wel, bij Sony krijg je met Plus op al je Playstations iedere maand gratis games die je kunt downloaden. Xbox doet dit ook, maar is daar nog wat beperkt in.