moet ik een abbonomet op mijn tv hebben om een wii of PlayStation op aan tesluiten?

Hoi

Ik wil een PlayStation gaan kopen met een simpelen tv maar nu is mijn vraag moet ik een abbonomet op mijn tv hebben om mijn PlayStation tegebruiken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Om op een Playstation te spelen heb je geen televisie abonnement nodig. Een beeldscherm voldoet al.

Internetverbinding is optioneel en alleen benodigd als je online wilt spelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke dan ga ik dat regelen bedankt voor je reactie!
Nee, je hebt alleen een kabel nodig om de console aan te sluiten op de tv, en een stopcontact voor stroom.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je tv dient alleen om het beeld weer te geven wat de console uitzend, je hebt echt niks anders nodig voor je tv.

Een computerbeeldscherm doet het ook zonder internet, als je er een pc op aansluit.
9 jaar geleden
Nee dat is niet nodig de Wii kun je verbinden met een SCART kabel of een andere kabel als je tv een SCART niet ondersteund. De playstation verbknd je met een hdmi kabel dus nee je hebt geen abonnement nodig