Moeten we echt betalen om online te gamen op PS4?

Ik lees op verschillende websites dat we 5 euro zouden moeten betalen per maand. Is dit voor het PlayStationNetwork in het algemeen of enkel voor PlayStationPlus?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, voor de meeste games. Naar mijn weten is een PSN account gratis, en moet je €5 per maand (of €50 per jaar) betalen voor een Playstation Plus abonnement.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, het is trouwens €60. Een jaar heeft twaalf maanden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, het is trouwens €60. Een jaar heeft twaalf maanden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je krijgt korting als je per jaar koopt, vandaar €50. Bij sommige winkels nog iets goedkoper.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
stel ik koop een game. kan ik dan enkel multiplayer spelen als ik betaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor games als Battlefield 4 zal je zeker weten een playstation plus abonnement moeten hebben voor multiplayer. Free to play games mogelijk niet. http://www.vg247.com/2013/06/13/ps4-publishers-decide-if-free-to-play-multiplayer-requires-ps-plus/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
merci

Andere antwoorden (1)

Nee,playstation is een gratis online platform