Kan mijn oude PS3-headset worden aangesloten op PS4?

Ik had voor mijn PS3 de volgende headset: Turtle Beach P11. Mijn vraag is nu of ik deze headset ook kan aansluiten op een PS4. Ik ben namelijk van plan om een PS4 aan te schaffen.

Ik hoop dat iemand kan helpen!

Mvg,
Daan Bosma

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Daan! Op de website van Turtle Beach staat het volgende:
*Voor volledige compatibiliteit met PS4™ heb je systeemsoftware-update 1.50 voor PS4™ nodig. Voor het gamegeluid heb je een verbinding nodig met de stereo-uitvoer van je tv of audio-ontvanger." Ja, de headset werkt dus gewoon met een PS4. Hopelijk ben je zo voldoende geholpen! Mvg, Levi Viveen Bronnen:
http://www.turtlebeach.com/product-detail/pc-headsets/ear-force-p11/46 Extra (info over de update): http://blog.us.playstation.com/2013/10/25/ps4-system-software-update-1-50-details/

Antwoorden (1)

Hallo Daan!

Op de website van Turtle Beach staat het volgende:
*Voor volledige compatibiliteit met PS4™ heb je systeemsoftware-update 1.50 voor PS4™ nodig. Voor het gamegeluid heb je een verbinding nodig met de stereo-uitvoer van je tv of audio-ontvanger."

Ja, de headset werkt dus gewoon met een PS4.

Hopelijk ben je zo voldoende geholpen!

Mvg, Levi Viveen

Extra info over de update staat in de tweede bron.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
PS3 + PS4 + PC + Mac + Xbox One