Waarom werkt Avermedia Gamecapture HD niet met xbox 360 super slim?

Ik heb laatst een avermedia gamecapture hd aangeschaft en zit gelijk met een probleem: de universele componentkabel voor de xbox 360 sluit niet aan op mijn xbox 360 namelijk de super slim. Is er misschien een speciale kabel of iets, of een andere aansluitmanier?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja zeker. Daar zijn speciale kastjes voor te koop. Ik heb een FAQ geschreven over hoe dit in zijn werk gaat.

Toegevoegd na 51 seconden:
Overigens is het niet zo dat je dus gewoon een kabeltje kunt kopen om het op te lossen. Je had dan ook beter voor een capture kaart met HDMI kunnen kiezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja bedankt voor het advies en ik had in de eerste instantie beter een andere kunnen nemen maar ik wou graag 1 zonder pc en toen kwam ik deze tegen, dus vandaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb een ps3 component hd kabel gevonden bij bol.com, mijn vraag is of dit ook kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee. De PS3 heeft een analoog uitgangssignaal net als de oude Xbox varianten. HDMI is digitaal dus moet er een converter tussen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
is deze goed van conrad http://www.conrad.nl/ce/nl/product/1095853/HDMI-Cinch-AV-Converter-1x-HDMI-bus-5x-Cinch-koppeling-1920-x-1080-pix?ref=list
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In theorie moet dat werken ja.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en mijn tv moet ook component hebben of niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt, maar je kunt er dan ook weer een kastje aan hangen om component om te zetten naar HDMI ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en moet ik ook een component kabel kopen als de universele component kabel niet werkt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Component is universeel.