Ik heb UPC maar kan geen on demand kijken ?

Ik heb al geruime tijd upc maar kan geen On Demand kijken. Als ik een serie heb uitgekozen en ik wil kijken krijg ik deze fout (Zie foto) Doe ik wat verkeert ?

Alvast bedankt

Toegevoegd na 3 minuten:
Bij Mediabox testkanaal krijg ik ook dit.

Kabelmodem: 0.0.0.0 fout
Mediabox: 0.0.0.0 fout

Netwerk test: IP - connectiviteit foutmelding 3 fout.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (5)

Je moet je decoder even terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Voordat je begint wel je gemeentecode even bij de hand houden. Vaak helpt gewoon terugzetten fabrieksinstellingen wel. Helpt dit niet? Terugzetten naar fbi, verkeerde gemeentecode invoeren, doorgaan, film bestellen (lukt dan niet vanwege foute code) en dan opnieuw terugzetten fbi met juiste gemeentecode. Dan zal On Demand t weer moeten doen. Doet ie t dan nog niet, dan zou ik ff bellen naar UPC helpdesk. Succes (fbi = fabrieksinstellingen -> menu -> instellingen -> fabrieksinstellngen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik zo die foutmelding bekijk, ligt het aan de verbinding met internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had ook last van dat probleem nadat ik een nieuwe box van UPC had gekregen.
Heb de klantendienst gebeld die hebben de boel daar gereset,daarna geen problemen meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
upc zit altijd te klooien met ondemand. dan zeggen dat er storing is terwijl op de site geen storingen worden vermeld...dan weer ligt aan dat ze niet snappen waarom de ene film wel pakt en de andere niet...of het ligt aan je bedrading, verkeerde stekkers ofzo...maar we hebben de allerbeste en goeie bedrading dus daar kan het never aan liggen..het feit is er dat als zowiezo nieuwe films worden gegeven sommige het doen en andere niet...het ligt gewoon aan upc...altijd gedonder mee...niet wat gewone tv betreft dat gaat prima...maar ondemand dat is een regelrechte irri gedoe vooral als je programma gemist wil kijken of film(gratis bij de tweede mediabox)...
Dus ja uitvogelen of bellen met ze...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben thuis ook UPC.
Als je een fout melding hebt en je komt er niet uit,moet je gewoon ff de Klantenservice van UPC bellen.
Ik heb dit al 2 keer meegemaakt en beide keren hebben ze me goed en snel geholpen.( niks dan lof voor de klantvriendelijkheid van UPC,by the way^^),andere keren heeft resetten geholpen.Gewoon de stroom van de mediabox af,10 minuutjes uitlaten en dan weer aanzetten.
Wij hebben ook al een keer een kabel moeten vervangen.
En: we hebben ook al een mediabox moeten omruilen voor een andere.(was wel beter,nu hebben we gelijk een digitale recorder)
Maar misschien ben je er al uit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er nog niet uit. Maar ik ga aan UPC even vragen of ze kastje om willen ruilen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het feit is dat als de bekabeling goed zit en de rest ook het foutloos zou moeten doen...dus ik denk dat een en ander wel degelijk bij upc zelf zit...en dat ze dat eens goed zelf moeten uitvogelen ... je kan wel blijven mediaboxen vervangen en hopen dat die het dan weer een tijd goed doen...maar in de regel hoor ik deze klachten heellllll veel en wordt het meestal naar de klant teruggevoerd...denk toch dat het een en ander niet helemaal soepel loopt bij upc zelf...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Suc6 ermee!
Toen wij hadden gebeld kwamen ze zelf de oude mediabox ophalen en de nieuwe bezorgen!( de volgende dag)
Hopelijk is het voor jou inmiddels ook opgelost,zulke dingen zijn toch vervelend, je betaald er tenslotte voor.